Esprix prijs

Vandaag was de uitreiking van de Esprixprijs, de jaarlijkse prijs voor het beste Direct Marketing en Sales Promotion werk. Thonik, CommPassion en de SP hebben de publieksprijs gewonnen.

Maar dat is nog niet alles. We wonnen ook nog – net als Heineken – ‘goud’. Er waren 31 genomineerden.

Opties voor delen:
  • NuJIJ
  • eKudos
  • del.icio.us
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • email

woensdag 09 mei 2007 :: 20.37 uur

14 Comments

14 reacties

  1. Al weer een compliment dat wat vrolijkheid
    brengt en Thonik zal zich ook bevestigd
    voelen….en de SP boft weer!

    Reactie door Madelief — woensdag 9 mei 2007 @ 20.57 uur

  2. Een knap stukje werk.

    Reactie door rafstal — woensdag 9 mei 2007 @ 21.08 uur

  3.    Gefeliciteerd

    Jullie flikken het keer op keer.
    Prima werk mensen.

    Reactie door Pool — woensdag 9 mei 2007 @ 21.42 uur

  4. ok perfect!

    Reactie door Alex — woensdag 9 mei 2007 @ 22.23 uur

  5. verdiend! gefeliciteerd met het resultaat van een goede vormgeving van het gezicht van de SP.
    Op papier en op het scherm een duidelijke herkenbaarheid en eenheid. Vorm goed, inhoud goed, wat wil je nog meer…

    Reactie door annemieke wetting — donderdag 10 mei 2007 @ 9.43 uur

  6. Nou Jan als je zo`n prijs verdiend, dan kun je toch wel een heel klein beetje gaan lobbyen om een Spèr in de Sociaal Economische Raad te krijgen.

    Telefoneren doet geen zeer…toch?

    Reactie door e.krul — donderdag 10 mei 2007 @ 10.01 uur

  7. er hangen hier – amsterdam oost – nog heel veel sp-stickers. de lantaarnpalen zijn zwart, komt echt heel mooi uit.
    iedere keer als ik zo’n sticker zie ben ik weer een beetje blij. maar het is niet alleen de vormgeving, het is ook het NU. zag laatst in een krantje ook nu en ook in rood wat meteen gelinkt wordt aan de SP. vormgeving was heel anders, en toch. dat vind ik extra goed werk.

    Reactie door marga — donderdag 10 mei 2007 @ 12.47 uur

  8. Nu nog de rest : bij de media !

    Reactie door Fred — donderdag 10 mei 2007 @ 15.08 uur

  9. Gezond tomaatje!

    Helemaal top.

    Lekker verder laten rijpen en met z’n allen de vruchten plukken!

    Reactie door kinkel — vrijdag 11 mei 2007 @ 10.44 uur

  10. Hoe nu Jan? “Prijs voor het beste Direct Marketing en Sales Promotion werk”? Wordt het socialisme gepromoot met gebruik van technieken die door multinationals gebruikt worden om de onderklasse uit te buiten? Heeft de SP dan helemaal geen principes meer?

    Reactie door Hoenujan — vrijdag 11 mei 2007 @ 14.49 uur

  11. Tja Hoenujan,

    Als folderen, een mooie huisstijl, een leuk filmpje en een kopje soep uitdelen direct sales en promotion wordt genoemd, dan krijgt de SP die prijs.

    Het zijn de namen die de bobo’s er aan geven die me ook wat tegenstaan, maar één op één mensen bewegen voor een betere wereld is de kern van het socialisme. Dat de SP dat zo goed dat ze er zelfs een ‘reclameprijs’ voor krijgen…

    Reactie door Melinco — vrijdag 11 mei 2007 @ 14.57 uur

  12. Melinco, dezelfde uitleg is te lezen in jaarverslagen van grote banken. ‘Wat maakt het uit, als wij er maar op vooruitgaan.’ Op dezelfde manier kun je ook allerlei misstanden goedpraten. Probeer het nog eens.

    Verder mag Jan al die onbetaalde (ondanks de inkomsten van 12 miljoen per jaar en haar vastgoedinvesteringen) folderaars en soepscheppers wel eens bedanken voor hún promotiewerk!

    Reactie door Hoenujan — vrijdag 11 mei 2007 @ 21.21 uur

  13. Hé Jan, gefeliciteerd met je Esprix. Echt top!! Dat is toch wel fantastisch nieuws he. Jammer dat je niet bij de uitreiking zelf was. Goede cocktails man. Maar nu je die prijs hebt, wil jij zeker ook wel met deze prijs in je handen op de foto van het Esprixboek. Zal ik je wat vertellen… Dat kan gewoon. Je hoeft je alleen maar even aan te melden op http://www.ikwilmijnesprixboek.nu. Dan krijg je binnenkort een mailtje van Ralf en Rammie, het juniorteam van RappCollins, wanneer zij voor jou aan de slag kunnen. Zij zullen het boek namelijk voor je gaan maken. Met de mogelijkheid om je eigen foto te uploaden, je eigen voorwoord te schrijven, je eigen kleur (ook rood) te kiezen en je eigen lettertype te bepalen. Zo wordt het een uniek exemplaar. Een echt SP exemplaar. Dat is toch ook krachtige DM. Zeg nou zelf. Een eigen en uniek Esprixboek. Goed te doen hoor…!!!

    Reactie door Ralf en Rammie — vrijdag 11 mei 2007 @ 22.16 uur

  14. Gefeliciteerd SP!

    Reactie door Johan — maandag 14 mei 2007 @ 3.11 uur