De SP is het nieuwe jaar gestart met een ledenwerfcampagne. Met meer dan 50.000 leden is de partij de derde partij van het land in grootte. Alleen CDA en PvdA hebben meer leden. Nog wel. Graag willen we de sterk gegroeide sympathie voor de SP omzetten in ledenwinst. Natuurlijk wordt er ook weer een viral movie ingezet, én een horloge om altijd bij de tijd te zijn.
De campagne is gistermorgen gelanceerd, en al vele tienduizenden mensen hebben het filmpje bekeken. (Op 14 januari reeds 500.000 mensen.) De reacties zijn positief. Velen vragen zich af hoe dat toch allemaal kan, zo persoonlijk. Iedereen valt ook op dat het getoonde horloge de èchte tijd aangeeft. Ik weet van de makers dat dat technisch nog niet zo eenvoudig is. Er is ook veel lof voor de obers, vooral over de wijze waarop ze – met balonnen en al – uit hun dak gaan. Te zien in het kleine kadertje op het eind.
Mark uit Sint Anthonis schrijft:
Hallo Jan, of wie de mail ook leest,
Hij is echt goed!!!
Ik heb hem ook weer doorgestuurd naar verschillende mensen en zal dat deze dagen nog naar verschillende andere mensen doorsturen.
Lindsey:
beste jan
had het dan gezegd, dan was ik wel gekomen
Annelies:
Beste Jan,
Bedankt voor je fantastische uitnodiging! Helaas had ik op dat moment een andere afspraak. Je kunt je daad bij het woord voegen door mij nogmaals uit te nodigen voor een etentje. Bel me even op dan kunnen we een en ander op elkaar afstemmen. Als ‘apetizer’ lijkt het mij een uitstekende gelegenheid om ook naar onze politieke agenda’s te kijken.
Om jouw ‘trek’ te vergroten tref je in de bijlage je tafeldame!
Ik wacht met spanning je reactie af, hartelijke groet,
Rita:
Beste Jan,
Kom a.u.b. eens een kopje koffie hier in Diemen drinken. Wij hebben U nu nodig, en we kijken naar U uit.
Met still optimistische groetjes, hoop ik U echt te ontmoeten.
donderdag 10 januari 2008 :: 13.10 uur
Reacties uitgeschakeld